Παρασκευή 19 Απριλίου 2024

Πες αντίο στα κοψίματα με αυτήν τη ξυριστική μηχανή!



Διαβάστε εδώ:

Παιδιά, ας τα πούμε όπως είναι. Κάθε μέρα ξυπνούσα με την ίδια σκέψη:

«Πάλι τα ίδια τώρα με το ξύρισμα;»

Και μετά η σκέψη του να πάω στον κουρέα… Με πιάνει ένας πόνος στην καρδιά.

«Πάλι χαμένος χρόνος, πάλι αναμονή, πάλι τα ίδια».

Μην μιλήσω για τα λεφτά που πετάω! Δύο φορές το μήνα ξύρισμα και κούρεμα. Παραπάει!

Έλεγα, πρέπει να υπάρχει κάτι καλύτερο. Κάτι που να μην με κάνει να ξοδεύω τόσο χρόνο και ενέργεια, και που να μην με αφήνει με ερεθισμούς και κοψίματα.

Έχω αλλάξει πάνω από 10 ξυριστικές μηχανές τα τελευταία 15 χρόνια. Είτε χαλάνε, είτε τελειώνει η μπαταρία στα μισά, είτε μπουκώνουν από τις τρίχες. 

Μία της προκοπής δεν κατάφερα να βρω. Ή μάλλον βρήκα αλλά έκανε πάνω από 200 ευρώ!

Ο κόμπος έφτασε στο χτένι


Εγώ, η αλήθεια είναι, σπάνια βρίσκομαι σπίτι λόγω δουλειάς. Είμαι οδηγός νταλίκας και είμαι διαρκώς στο δρόμο.
Και όποια ξυριστική έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα, και χώρο έπιανε στο όχημα, και ήθελε συνέχεια να ναι στην πρίζα.
Αλλά κάθε πρόβλημα έχει τη λύση του λένε. Οπότε αφού είδα και αποείδα, αποφάσισα να απευθυνθώ στους ειδκούς.
Και δεν μιλάω για τους μπαρμπέριδες βέβαια! Μίλησα σε συναδέλφους νταλικέρηδες, να μου πουν πως την παλεύουν με το ξύρισμα.

Δείτε ακόμα:

Πωλητήριο σε 108 μαχητικά αεροσκάφη....... 

Βρήκα τη λύση!

Επειδή δεν είμαι και κανα θύμα του μάρκετινγκ, ρώτησα καμιά δεκαριά συναδέφλους.
Και τότε κατάλαβα ότι σχεδόν όλοι έχουν βρει τη λύση… Λες και ήταν συνεννοημένοι!
7/10 απάντησαν ότι χρησιμοποιούν μία ξυριστική μηχανή που χωράει ακόμα και στην τσέπη!

Τι είναι αυτό ρε μάστορα;

Μιλάμε για την απόλυτη αλλαγή.
Αυτό το θαύμα, ρε παιδιά, φορτίζει σε δέκα λεπτά και σου δίνει σχεδόν μια ώρα ξυρίσματος.
Και δεν είναι μόνο αυτό. Το χρησιμοποιείς και κάτω από το ντουζ, και τέλος στα ερεθισμένα δέρματα και τα κοψίματα.Έχει και φωτάκι για να βλέπεις τι τριμάρεις.
Μόλις το δοκίμασα για πρώτη φορά, έπαθα πλάκα!
Περιττό να σας πω ότι παρήγγειλα και δεύτερο να έχω στο αυτοκίνητο για παν ενδεχόμενο.

Αξίζει τα λεφτά του;

Όχι μόνο δεν είναι ακριβό, αλλά έχει και 50% έκπτωση! Όσο και να έκανε εγώ προσωπικά θα το έπαιρνα, αλλά τώρα πραγματικά νιώθω λες και κλέβω εκκλησία.Είναι τρομερή αγορά από όποια μεριά και αν το δει κανείς.Άσε που το πακέτο κάνει το πολύ 3 μέρες να έρθει σπίτι σου. 
Και το καλύτερο;
Αν είσαι σαν και εμένα που δεν εμπιστεύεται το ίντερνετ και δεν βάζει την κάρτα του πουθενά, η εταιρεία έχει λύση.

Πληρώνεις με αντικαταβολή μόνο αφού λάβεις το δέμα. Και ξεμπέρδεψες.

Δείτε ακόμα:

Το ηλεκτρικό της Xiaomi έφτασε στην Ευρώπη......

Δείτε ακόμα:

Ζάκυνθος τα εστιατόρια με το καλύτερο φαγητό......... 

Δείτε ακόμα:

Θα κάψουν όλοι την Ελλάδα για να φτιάξουν ανεμογεννήτριες.......







 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου