Σάββατο 1 Απριλίου 2023

Ποιό απο τα τρία θα θέλατε να βγεί πρώτο?

 


Διαβάστε εδώ:
Όλοι έχουμε ένα κόλλημα με τα αυτοκίνητα και ειδικά με αυτά που έχουν ιπποδύναμη μεγάλη,μιλάμε για 3 αυτοκίνητα που μπορεί άνετα να τα δούμε και έξω, δεν είναι και τα πιο ακριβά. Είναι αυτοκίνητα που έχουν ροπή, άλογα και δεν παθαίνουν τίποτα, και χρόνια με τα χρόνια αναβαθμίζονται πολύ μηχανικά. Για να δούμε πιο άραγε θα βγεί πρώτο?

1 Hyundai i20 n

Το καταπληκτικό από κάθε άποψη τετρακύλινδρο μοτέρ αποτελεί απόρροια των αναβαθμίσεων που έχουν γίνει, όπως μεταξύ άλλων ο μεγαλύτερος στροβιλοσυμπιεστής, το ενισχυμένο ψυγείο/ intercooler, η υψηλότερη πίεση ψεκασμού 350 bar, ο φουλ μεταβλητός χρονισμός CVVD κ.α.. Όσον αφορά στα νούμερα η ισχύς είναι στους 204 ίππους (από τις 5.500 σ.α.λ.), η ροπή στα 275 Nm (από τις 1.750 σ.α.λ., με overboost στα 304 Nm), το 0-100 χλμ./ώρα στα 6,2” και η τελική στα 230 χλμ./ώρα.

2 Ford Fiesta St

Ο turbo κινητήρας 1.5L EcoBoost προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 230 km/h, αποδίδοντας ισχύ 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή αυξημένη από 290 Nm σε 320 Nm, από τις 1.600 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.

3 Polo Gti

H μέγιστη ροπή του κινητήρα ΕΑ888 τρίτης γενιάς, ορίζεται στα 230 Nm από τις 1.5000 κιόλας στροφές/λεπτό. Ο νέος κινητήρας του Polo GTI συνεργάζεται με DSG αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις, η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει 0-100 σε 6,7 sec και τελική ταχύτητα 237 km/h (μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,9 lt./100 km & 129 gr/km). Σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP, η μέση κατανάλωσή του ορίζεται στα 7.1 lt στα 100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων στα 160 gr/km.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου